zondag 10 juli 2011

Weer een stapje verder

Alle dakplaten zijn gelegd en de dakkapellen zijn ook geplaatst. De grootste verandering was toch wel op de overloop. Hier schijnt ineens enorm veel daglicht naar binnen. Ook de slaapkamer van Anne is ineens lichter geworden, om maar niet te spreken over onze eigen slaapkamer. Het valt inderdaad best wel mee met de ruimte. Ik ben gisteren weer boven geweest, maar was helaas mijn fototoestel vergeten. Hans heeft vandaag de nodige plaatjes geschoten.

Vandaag zijn we met de ouders van Hans en met mijn vader naar het huis geweest. Mijn vader is eigenlijk een extra opzichter, want hij rijdt zeer regelmatig naar Heesch om een oogje in het zeil te houden. De moeder van Hans durft, net als ik, wel de trap op, maar niet meer af. Wij zijn dus beneden gebleven en hebben alvast de tuinberging ingericht!

De foto's komen in de volgende aflevering.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten